tisdag 9 juni 2015

PÄRLA

Elvira följer alltid med mig och lämnar Julie på morgonen innan hon går till skolan, trots att det betyder att hon måste gå hemifrån fyrtio minuter tidigare än hon egentligen behöver. För att hon tycker att det är mysigt. Sen gör vi sällskap en bit innan jag pussar henne hejdå och vi skiljs åt. 
Imorse när hon gick iväg i solen, till sin sista dag i fjärde klass, blev jag lite sentimental. Hon var ju nyss så liten, min stora lilla flicka. 
Lilla underbara Elvira!
Hur glad och stolt är inte jag, över att hon vuxit upp till en så klok, rolig och vacker unge! 
Varm och omtänksam, en fantastisk storasyster och ett pluggsinne som inger stora förhoppningar för framtiden.
Skolavslutning i första klass...
...och förra årets.
Elvira - jag är så glad att jag är just din mamma! Och ser så mycket fram emot att få se din dans på skolavslutningen imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar