torsdag 11 juni 2015

ÄGG!

Idag kämpar jag lite med stressen inför en späckad helg. Späckad endast med roligheter, men ändå är det en del som behöver fixas. Kvällen har ägnats åt tvätt och städning och diverse planering och förberedelse.
Idag var sista arbetsdag för två av mina kollegor i arbetslaget innan sommarledigheten och därför delades det ut en del presenter av familjerna på vår avdelning.
Vi får så mycket fint av våra föräldrar!
Idag var det vin, smycken och choklad bland annat i paketen, och så en lite udda grej som stack ut. I den rosa påsen fanns en burk hemkokt rabarbersylt, fina servetter och de här
Som alltså är
Vaktelägg. Jätterolig grej att få. Jag har faktiskt aldrig ätit det så det ska bli spännande.
Imorgon har vi studiedag på jobbet och på kvällen trivselkväll (vårt ord för personalfest, stämmer bättre då det är mer av en stillsam middag). Mattis och Bella kommer ut och ställer upp som barnvakter så Fredde och jag får gå på dejt. Och när det sen blir lördag, då är det min älsklings födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar