onsdag 24 juni 2015

NY VAGN TILL STOR TJEJ

Min man och våra stora barn har gått över till Klevberget för att fira min exmans sambos födelsedag. Det är fint tycker jag. Själv stannade jag hemma med Julie som inte riktigt orkar med kvällskalas. Klockan sju vill hon gå och sova och det tycker jag är en bra rutin. 
Min lilla Jullan, som imorse ville gå till förskolan med trosor istället för blöja, och sen har hon klarat precis hela dagen utan en enda olycka, det är stort! Så glad och stolt över vår kloka och duktiga tjej, så stor hon blir helt plötsligt! Firade detta genom att klicka hem en splitterny vagn till henne. Och om det är så, att jag inte får några fler barn i livet, då är detta den sista vagn jag kommer köpa.
En Crescent compact. Den verkar bra och stabil och pålitlig - ser fram emot att få hem och pimpa den.
Om det vore så att vi hade ekonomin och utrymmet så skulle jag gärna ha fler! Både barn och vagnar. Det är ju det bästa och det roligaste jag vet. Så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar