onsdag 10 juni 2015

LOV

Nu har barnen påbörjat sitt efterlängtade sommarlov! Pappa och jag tillbringade morgonen på Stenhamraskolans avslutning.
Julie tyckte att det var lite märkligt att morfar dök upp sådär på morgonen men ville gärna visa honom sitt dagis. Hon fick nämligen inte följa med till skolan. Jag ville ägna den stunden åt Elvira, inte åt att jaga Jullan.

De var så fina imorse, mina ungar! 
Julie ville posera med båda syskonen.
Gustav tycker att det är mindre kul när jag leker paparazzi.
Elviras årskurs uppträdde med stillsam sång som plötsligt förvandlades till grym dans till Ariana Grande - supercoolt och de var jätteduktiga.
Jag var tvungen att jobba en stund sen men slutade redan 12:30. Då gick jag och Elvira och hämtade Julie och handlade lite godsaker som vi har firat in sommarlovet med nu på kvällen. Det är bara Rebecca som får vänta på sin avslutning till på fredag.
Nu ska jag försöka sova bort ett migränanfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar