tisdag 30 juni 2015

MER

Den här dagen bara försvann!
På jobbet har vi det ganska lugnt på barnfronten nu, men desto mer att göra i städ- och röjningsväg. Och där har jag dykt i rejält och kör järnet på vår avdelning. Så dagarna försvinner.
Efter jobbet köpte jag med mig lite fika och hämtade upp Julie tillsammans med Elvira. Sen gick vi över till Klevberget för lek och fikadate med Petra och Nowis. Och för att kika på en massa kläder som Nowali vuxit ur och nu passar Jullan. Och även en massa kläder till mig som Petra vill lämna vidare. Vi hade en supertrevlig stund och jag vandrade sen hem med fyra kassar på vagnen (nya vagnen klarade första packningstestet galant). Vad fint det är ändå, att kunna köpa och ta över kläder från varandra istället för att bara köpa nytt - I love it!
När jag kom hem hann jag bara kasta in Julie till Fredde för att hasta tillbaka till jobbet. Jag fick äran att sitta med i min första anställningsintervju, på den anställande sidan. Det är lite spännande tider på jobbet just nu och det är trevligt att få vara med och tycka.
När jag kom hem var klockan sju, Julie mer än redo för nattning och efter det en sen middag...det var den dagen. Men det gör inget att dagarna går fort nu. Jag längtar efter semester och jag längtar efter mina stora älskade ungar!
Sånt här vill jag ha mer av nu, mina barn och kärlek och sommar och natur - saker som man absolut inte kan få för mycket av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar