söndag 7 oktober 2012

MIN STORA

Vi är själva hemma, Jullan och jag, och det hann bli mörkt både inuti och utanför huset medan vi låg här i soffan.
Så plingade det på dörren och utanför i mörkret stod Gustav (sällskapad av pappa).
Han var här för att hämta sin cykel men ville komma in för att pussa på sin lillasyster. Även jag fick pussar och kramar av min stora fina kille.
Bävar lite inför onsdagen då Gustav ska opereras. Det är ett litet ingrepp (halsmandlarna ska bort) och han behöver det verkligen, men ändå. Det är första gången något av mina barn ska sövas och jag har förstått att det kan vara en känslig stund för föräldrar (läs: mammor). Och jag som har störda amningshormoner redan som det här. Sitter här och grinar till Extreme Home Makeover och what not.

Det blir nog fint det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar