söndag 13 september 2015

JULIES DAG

Vilken underbar 3-årsdag vi haft här idag, jag är så glad och tacksam för den här stora fina familjen jag har. Som ställer upp och fixar och donar, som kommer med fina presenter till vår lilla skrutt och som visar henne kärlek och omtanke. Det är i sanning en glädje att få uppleva.
Jag är också otroligt tacksam över min hjälte till man som bakat och bakat och fixat och ordnat och lagat middag och diskat och diskat och diskat och diskat idag. Du är så jäkla bra älskling!

Lillan, hon blev så glad imorse när vi kom ner för trappen och hon såg alla paketen på bordet. Det är magiskt med födelsedagar, och att få göra och att få se, sin unge så otroligt glad, det är den bästa känslan!
Hon fick duplo som hon önskat. Elvira hjälpte snällt till att bygga, trots att det var tidigt på morgonen.
Hon fick en springcykel och det här med balansen var svårt! Vi måste skaffa en hjälm asap!
De viktiga blommorna. Fast bland Barbiedockor och frostprylar bleknade de lite.
Och en födelsedagsoutfit så klart.
Vackra lilla unge! Du rockar verkligen vår värld.
Och så tårtan då. Hon önskade sig en lila frosttårta med blommor, och man kan väl lugnt säga att mamma/mormor levererade! Vi satt som förtrollade och såg på när det här konstverket växte fram, så otroligt imponerande! Och den var jättegod!
Tack alla som kom! Julie har haft en toppendag och somnade så gott i sin säng. Jag misstänker att vi andra är minst lika lättsövda idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar