lördag 12 september 2015

3 ÅR

Nu är vi redo att fira vår 3-åring imorgon! Blommor stod ju högst upp på önskelistan så det ska hon få. En lila tårta med blommor på vill hon också ha och den sliter mormor med. 
Jag åkte in till stan för att köpa de sista sakerna idag. Frostklänning, Froststrumpbyxor, Frostdiadem, Frosttallrikar, Frostmuggar och Frostduk. Morgondagen har lite av ett tema skulle man kunna säga.
Jag hämtade också ut mina glasögon som äntligen var färdiga.
Kommer ta ett tag att vänja sig, de har lite ändrad styrka plus att de är betydligt större än mina förra. Men sköna är de!
Den allra sista mamma/Jullan-selfien med min 2-åring. Ett härligt år har det varit, du är nästan alltid bara rolig att ha att göra med. Du har haft ett ganska häftigt humör under ditt andra år men det har mattats av under sommaren och märks nu inte av lika mycket. Vi hoppas att det är något bestående :)
Klockan är nu strax efter 23 och jag vet precis vad jag gjorde för exakt tre år sedan. Och det var inte så kul. Klockan 22 började igångsättningen av förlossningen och livet blev inte roligt igen förrän prick 05:39 när hon var ute. Vår lilla skatt 
Vår första mamma/alien-selfie :) tur att du blev så söt sen!
Nu är det bäst att sova så man är laddad för kalas imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar